Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Filippa - 14 juni 2011 21:43

Lyssnar på Adele med Set fire to the rain. (Obs ingen länk)

Ok nu har det varit en väldigt dålig uppdatering den senaste veckan men jag har behövt göra mig typ "hemmastadd" i att ha fått sommarlov nu äntligen!

I fredags var det då avslutning och jag slutade sexan. Skönt, och jag ska ju även byta skola till sjuan. Det ska bli spännande.

I lördags så chillade jag bara och i söndags så gjorde jag något med min granne som jag inte kommer ihåg just nu. Ja juste jag höll på att glömma i lördags så fick jag en stuttsmatta! Jippei!!!! Jag har stuttsat som en galning. Haha. Men men i alla fall och igår så var jag med min granne igen och gjorde typ ingenting.

Och idag så har jag varit med min bästis hela dagen. Vi flummade så vi fick knappt någon lunch för vi spillde så mycket. (Vi var hemma själva) Vi hade jätte roligt  

Och imorgon ska jag hem till henne.

Nu har jag sagt lite om vad som har hänt den senaste veckan;)

Puss och kram Filippa

xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är det här en bra blogg?
 Jaaaaa!!!
 Nja...
 Nej, kissies är bättre
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Filippa

Mee.  

Filippa


Ovido - Quiz & Flashcards