Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Nationaldagen

Av Filippa - 6 juni 2011 10:21

Hejsan Svejsan och God morgon!

Jag vaknade nyss för att mamma tyckte att jag skulle gå upp. Så nu sitter jag här i en hello kitty nattlinne och med ett hår som ser ut som en höstack och skriver detta.

Idag är det ju Sveriges nationaldag. Då ska jag åka in till gamla stan och strosa lite där och kanske ta en glass elr nåt sånt sen ska vi åka båt och lyssna på när gamla gubbar spelar musik på siuna instrument och ikväll ska vi äta middag hos mormor.

Ska ni gör något specielt idag?

Här kommer Sveriges nationalsång (orginalet):

Och här kommer en rolig verision i guitar hero:

Ha en bra Svensk nationaldag.

xoxo


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 14 juni 2011 21:43

Lyssnar på Adele med Set fire to the rain. (Obs ingen länk) Ok nu har det varit en väldigt dålig uppdatering den senaste veckan men jag har behövt göra mig typ "hemmastadd" i att ha fått sommarlov nu äntligen! I fredags var det då avslutning och ...

Av Filippa - 8 juni 2011 07:10

Jag har varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna men jag har haft lite fullt upp i skolan. Aja idag ska jag ha mello (melodifestival) i skolan och jag ska vara programledare med en annan från min paralell klass. Det ska bli spännande. V...

Av Filippa - 5 juni 2011 20:59

Hejsan! Jag har inte skrivit på hela helgen för jag har varit på landet under helgen. Jag fick inte gå in och skriva det här för min morsa. Det var antagligen för sent eller något annat   Men i alla fall i går var jag i en bokhandel och köpte en ...

Av Filippa - 30 maj 2011 19:37

Äntligen är det snart skolavslutning!   Jag har den tionde när har du?   Aja idag som jag sa imorrse så var det en helt vanlig dag. suck, inget speciellt:/ Imorgon ska vi ha friluftsdag. Jippie *ironisk* Hmm det är jätte rolig men jag måste...

Av Filippa - 30 maj 2011 07:20

God morgon! Jag vaknade för tjugo minuter sedan och jag ska stå skol polis idag kl tio i åtta så jag måste göra det här lite snabbt. Idag ska jag ha SO, svenska, svenska, lunch, slöjd. Ganska tråpkig dag om jag får säga det själv. Men imorgon ä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är det här en bra blogg?
 Jaaaaa!!!
 Nja...
 Nej, kissies är bättre
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Filippa

Mee.  

Filippa


Ovido - Quiz & Flashcards